אזרחות אמריקאית לילדים – חוק הסבא

אזרחות אמריקאית לילדים - חוק הסבא - טופס g1145
אזרחות אמריקאית לילדים – חוק הסבא – טופס g1145

אזרחות אמריקאית לילדים – חוק הסבא – טופס g1145

הגשת בקשה לאזרחות אמריקאית לילדים מכח חוק הסבא הינו תהליך מורכב הדורש ידע וניסיון, הגשת בקשה בצורה לא נכונה עלולה להסתיים בדחיית הבקשה וחסימת האפשרות לאזרחות לילד לצמיתות!

יש צורך בהכנת תיק מסמכים המורכב ממסמכים רבים ובטפסים שונים, חלקם ארוכים וחלקם קצרים.

במסגרת הגשת הבקשה לאזרחות אמריקאית לילדים מכח חוק הסבא ובזכות שנות השהות של הסבא בארה”ב, ישנו את הטופס הזה שחשוב מאוד להכיר אותו.

הטופס הוא טופס g-1145, טופס זה הינו טופס המספק למשרדים בארצות הברית את כתובת המייל שלכם, כך שיוכלו ליצור אתכם קשר בכל שלב של הטיפול בתיק, החל מקבלת התיק במשרד המרכזי אז שולחים את הקבלה עם מספר מעקב אחרי הטיפול בתיק, למייל שלכם, בכל מקרה הקבלה נשלחת בדואר רגיל כך שבין כך ובין כך תקבלו את הקבלה, השאלה היא רק עניין של זמן, ובמצב הנוכחי של דואר ישראל – הרבה זמן.

המשך בקבלת התיק במשרד המטפל, ישנם משרדים שיעדכנו שהתיק אצלם בטיפול, עוד לפני סיום הטיפול בתיק, הודעה זו לא תמסר בדואר רגיל, ואם לא מלאתם טופס g-1145, לא תקבלו הודעה זו.

כשהטיפול בתיק הסתיים ויש צורך במסמכים אחרים, נשלחת הודעה במייל, ואם לא מלאתם את הטופס ההודעה תשלח בדואר רגיל, שוב זמן רב עד שתקבלו את ההודעה.

כשמסתיים הטיפול בתיק אז יוצר אתכם המשרד קשר כדי להחליט מתי תבואו לראיון כדי לקבל את האזרחות לילד, גם כאן עדיפות לתקשורת במייל שהיא מהירה ובטוחה, לעומת מכתבים בדואר הרגיל הלוקחים שבועות או יותר עד שמגיע לכל צד ובחזרה.

לסיכום, לא מומלץ לוותר על המסמך הזה, למרות שעקרונית ניתן להסתדר בלעדיו וחסרון המסמך הזה אינו פוסל את אפשרות האזרחות לילד, אבל בהחלט חסכון גדול בזמן התקשורת ויותר הרגשת ביטחון באשר לטיפול בתיק.

בסרטון המצורף תוכלו לצפות במסמך וכיצד יש למלא אותו, מילוי המסמך פשוט וקצר, וחבל לוותר עליו.

 

 

יש לכם שאלה? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

שתף בפייסבוק
שלח בווטסאפ
שתף באימייל

יש לכם שאלה? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן